Goooooodis =)

Asså så mycket godis jag ätit denna vecka har jag nog aldrig gjort..
Skyller på Elin ;) Hon är en godisråtta...
Å nu mera jag med..Typiskt..


Åt en jätte god middag med Johan...Han e världens bästa johan..
Man kan inte ha tråkigt i hans sällskap =)
Det är en bra egenskap det...


Fegge sitter å spelar guitarr för mig och Elin och det är sååååå fint =)

Mår lika dåligt som imorse =(
Hoppas verkligen att jag vaknar som fröken friskis imorgon..Oddsen är nog inte så höga..
Men man kan ju önska..

Ringde mormor och morfar idag..Dom svarade ej...
Saknar ju dem och ville prata..Men nej...

Nu ropar Elin att vi ska kolla film..
Yes bossen ;)



Skriver nog en rad lite senare..

Pööööööss

Bilden har ingenting med det jag skrivit att göra...
Men det var så sjukt mysigt och jag saknar den tiden..
Gotland v.29 2009 =) =) =) =) =)
Bästa EVER












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0