Halsont feber... =(


Hemma från jobbet idag..
Första sjukdagen...=(
Jessica kom nyss hem från badet, hon orkade en timma sen gav hon upp.. Också hon feber och har pissont i halsen.... Stackars oss=(.

Igår hade vi familjemöte, vi bor ju så extremt trångt så vi måste fixa något eget jag och Jessica...
Imorn är det visning på en 2a, mitt i centrum =).

Så kul v 10-13 blir det jäger i sälen... va längesen man jobbade med det... senast hultsfred i somras.
Åker dit med Theresa =D, Louise =D å Elin S =D. Så några andra tjejer som jag inte träffat.

Jessca fick åka v 3-5 =(. Å lyckas precis pricka in när katarinabrandmännen ska dit. Vår gamla praktikplats =).
Bästa någonsin...


 


Pratade med Macke igår som va hemma i sölvesborg igen... Saknar han här =(.
Han va med Antepante å syrran på middag...

Så kul, Macke å jag träffades för första gången för 5 års sedan på gotland...
Jag och Syrran va ute och stötte först på Ante, slutade med att han och Macke kom på förfest till oss dagen efter.
Det va första kvällen jag träffade Macke, dom lurade i oss att dom va bröder haha. Dom är ju sjukt lika så inte så konstigt att man gick på det...
Sen åkte vi till sölvesborg å hälsade på bröderna, sen blev det sälen över nyår.... Bor man på olika ställen så blir dt svårt å hålla kontakten.. 5 års senare försökte jag hitta MAcke igen.. Fick fram ett nummmer tillslut =).
Det visade sig att han jobbade i Oslo =). Å dit skull ju jag och Jessica..

Ikväll ska vi 2 sjuklingar och Hoff ha myskväll med popcorn och film.. Myspys! Vi sitter och planerar en tjejresa till finland.. Hoff har sommarställe där.. Vid vattnet å bastu =). Låter sjukt mysigt =).
Hoppas att Theresa flyttar till sthlm till sin kärlek.. Sofia är ju också där.. då jäklar ska det bli tjejkvällar =).


Byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0