Halsont

Jag har fruktansvärt ont i min hals =(
Finns inte alls tid för det nu...

Söta Elin tar mitt spinn pass ikväll..
Tack fina gulan...

Är så kallt ute..Uscha..Jag gillar inte vinter och kyla..
Det finns en enda positiv sak med vintern och det är julafton..
Nyår är överskattat...

Snön stannar ju ändå bara nån dag å sen blir de blask..
Nej jag tycker vi skippar vintern..Har 10 dagar med snö,julafton och nyår..
Sen får de bli vår ;)

Förra året jobbade jag för jäger i sälen..
Innan dess hade jag aldrig haft en bra nyårsafton..
Det var jag,Theresa,Elin hoff,Vickan och Anna som jobbade..
Vi jobbade på högfjällshotellet..

Träffade på riktigt världens finaste kille..
Riktig drömkarl..
Men som vanligt blev Jessica för full och gjorde bort sig..(Jag drack när jag jobbat klart)
Inte bara 1 gång utan typ 15 gjorde jag bort mig med spydiga kommentarer och sådant..
Ändå gav han mig en chans till senare i sthlm.Men även den spolade jag..
Och ja...Jag var full då med...

Så himla typiskt mig att bli dum i huvudet så fort det kommer känslor med i bilden..
Dricker för att bli modig och istället blir jag idiot..
Haha att jag aldrig lär mig..Men nästa gång en drömkarl kommer förbi..Då jävlar haha ;)

Ikväll blir det film och té..
Jag måste bli frisk..
Ska ju jobba hela veckan + att vi har våran inspirationsdag på lördag...
Måste sätta ihop mina pass m.m.

Sen ska alla killar i lilla familjen åka hem på fredag..Kanske att Simon stannar,men inte säkert...
Kommer bli så himla tomt...Hur ska vi klara oss =( ?


Min lilla Hoff åkte hem idag...DET ÄR SÅ SJUKT TOMT.....
Helt sinnes att en så liten människa kan lämna sådant tomrum ;)
Vi har haft så himla mysigt..
Dock har ju jag varit sjuk och väldigt nere hela tiden..Stackarn..
Vi hade ju planer på fotografering,spa,promenader m.m
Men de spö regna och jag låg sjuk...Stackars Elin..
Men nu finns det ännu en anledning till att hon måste komma tillbaka ;)
Vi måste ju göra alla saker vi sagt att vi ska hehe..

Du är då saknad gumman..
Tack änn en gång för att du kom..
Jag älskar dig..

Så roligt..Elin brukar alltid lämna en lapp eller ett spår efter sig..
Jag letade faktiskt haha..Kollade under täcket, i köket, i min väska..
Men ja hittade ingenting..

Tills....Jag slog upp datorn..Då hade hon lagt in världens finaste brev till mig=)
vad lycklig man blir då..


Tänker faktiskt dela med mig av hennes vackra ord =)






Hej min älskade vän!

Jag är så himla glad att jag valde att komma hit, jag har haft supermysigt!
Jag tror att vi på många sätt har hjälp varandra den här veckan, två vilsna själar som gav
varandra lite tröst.

Det viktigaste för mig är att du mår bra, så se till att få lite förändring från den
livsmiljö ni lever i just nu. DU vet vad vi pratade om, RUTINER! Då ska du se att saker
och ting kommer att lösa sig...

Det sista jag vill är att du klandrar dig själv för att inte ha tagit hand om mig
ordentligt de här dagarna. Jag har känt mig som en prinsessa, trots den kanske inte allt
för mjuka luftmadrassen... (men det löste sig ju två nätter i alla fall!)
När man kommer och hälsar på så här, är inte det viktigaste att man hittar på så mycket
saker, det viktigaste är att man få vara med den man har åkt till. Jag fick vara med dig!
Så här mycket uppmärksamhet har jag inte fått på hur länge som helst. Det kändes bra att
bli behövd. Och kom ihåg, det funkar inte att stänga inne sina känslor, så småningom
kommer allt att sippra ut i alla fall.

Jag är så glad att jag kom hit, pga en annan anledning också. Jag vet inte hur hon känner,
men jag tycker att jag och Elin kom varandra mycket närmare, och det är jag så glad för!
Hon är en sån supermysig och rolig tjej som alltid bjuder på sig själv och sin gotlänska!
Sluta aldrig vara glad Elin! Din positiva energi sprids ut till alla!

Saker och ting kunde säkert varit annorlunda pga olika beslut, men varför ångra något?
Lev livet i nuet och tänk inte för mycket antar jag. Allt löser sig, eller hur?

Jessica (och Elin), du ska alltid veta att jag bara finns ett tangentbort/telefon/skype (när
jag skaffat det)/brev bort. Behöver du prata vet du vart jag finns. Vill jag prata, vet jag
vart du finns. Det är sådana vänner som gör mig tårig i ögat. Jag har aldrig haft den
sortens vänskap förut och det betyder så mycket för mig att du existerar i min värld.
Jag kommer att kämpa med allt jag har, att få behålla dig som min vän idag, igår och imorgon.
Vi har massa planer, Finland, min snabbmatsbuffé, din trerätters gormémiddag.

Nu blev brevet väldigt mycket längre än jag hade tänkt mig, så det är dags att avsluta.

Kom ihåg:
DU ÄR FINAST, BÄST OCH VACKRAST
Ta ett problem i taget, du är inte mer än mänsklig
Ta hjälp av dina vänner, de vill alltid ditt bästa
Allt löser sig
Akkurat!!

Mina största och varmaste kramar fyllda med kärlek till dig, Elin och pojkarna i huset!
// Din Hoff




Tack älskling....Du är fantastisk och unik !!!!!
Och jag är så lyckligt lottad som har dig i mitt liv...



Nu ska jag laga mat..Köttfärsås och spagetti står på menyn ;)


















Kommentarer
Postat av: Hoff

pussgurke :)

2009-10-06 @ 14:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0