Hejsan svejsan =)

Okey jag andas =)
Är tillbaka i Drammen nu å de känns faktiskt heeeeelt okey =)


Mysigt å träffa alla igen..
Men..


Jag har blivit sjuk...Piss ont i halsen å känner mig febrig..
Tror det är pga helgens hårda festande..
Men höll ändå i mitt spinning pass ikväll..
Det var massa kunder och gick jätte bra..Weee =)
Vad glad man blir..

Precis nu blev jag assssss glad :D :D :D :D
Mina brandmän som vi jobbade med på katharina brandstation ska vara i sälen v.5 eller 6..
Hur kul liksom...fan fan fan vad glad jag blir!!!!


Det har jag för övrigt inte skrivit..

JAG SKA TILL SÄLEN......Weeeee.....


Snacka kul...Hahaha får lyckorus nu..

Fattar ni hur snabbt mitt humör vänder ;)

Nu ska ja Elin och elin kolla på film..
Dumpa honom heter den..
Låter bra hehe..


Pussar skriver mer imorn..

Pussar









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0