Hemkommen från velveare... gu så härligt... =)



Hur trevligt som helst.. Caroline Emelie Jessica å jag... Bubblade å prata å skvallrade om allt möjligt =).
Mysiga tjejer! Får bli en ny tradition... Velveare på onsdagarna.. Träna innan å sen bada.. Perfekt, då kommer man verkligen iväg till gymmet också...

Hade så mysigt med min Macke igår.. Spise på stan, å sen bio... Blir mycke godis när vi träffas haha. Bra att vi är duktiga på å käka det båda två hehe... Flickan som lekte med elden... Sjukt bra!
Imorse va man uppe 05.00 för att ta tågen till Drammen.. Sen jobbjobb. För en gångs va jag den som fick gå upp före Macke.. Annars är det är som får ligga kvar å sova. =).

Snart ska vi ju flytta =)...  Imorn ska kontraktet skrivas.. Skjuts upp hela tiden..
Ska bli skönt å bo närmare badet.. Komma igång med träningen.. Sova bättre. Men man lär ju hälsa på lilla familjen en hel del =).

Hade vart skönt å skaffa en lägenhet framöver.. man är trött på att inte ha sina grejer på ett och samma ställe.. Nu har man grejer hemma på gotland.. hos syrran i sthlm.. Här i Oslo... Tillochmed en proppad kasse med skor hemma hos Sam på lillan haha. Herregud.. Undrar hur länge man kommer bo i sina resväskor =)...

Pratade med papsen precis.. Berättade om min lysande insatts som serviris i helgen haha..
Spikade julen.. Blir hemma i Väskinde i år.. Mysigt. Julen förra året va ju lite speciell.. Jag och Hedda skulle åka utomlands till mamsen å papsen som va i spanien.. Men vi va så sent ute så det fanns inga resor kvar. =(
Så vi åkte hem till Gotland ist. På julmorgon kom Danne förbi på julfrukost.. Så mysigt! Han e bäst =)
Sen åkte vi till Nattas släkt i Lokrumme.. Linus va jultomte haha.., Å Heddan avsöjde tomten för barnen kanske 5 ggr.. haha. Sa tack Linus ist för tomten när hon fick sin julklapp. hahaha. Jag dog va kul!
John va också med! Så det blev en blandning av vänner och släkt..

Torsdag imorn.. Dagarna verkligen rusar förbi. Torsdagar betyder spinning... wiiii! Börjar bli trött på låtarna, måste bränna ny skiva snart..


Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0