Hoppla hej =)

Idag är vi något friskare..

Trött som en banan bara..
Jag lagade jätte god mat till mig och Elin när vi kom hem..
Köttfärsås och spagetti =) Mumma..

Fattar fortfarande inte hur norrmännen kan äta mackor till lunch..Varje dag ?!
Man blir ju skit seg i huvudet..Plus att det är sååå tråkigt...

Hur nyttigt är det på en skala?Man får ju inte i sig de näringsämnen kroppen behöver..
SKolorna har ingen lunch här heller..Sinnes..

Har ätit i "lunch/mackrum" nu i veckan..Man betalar en viss summa så får man mackor hela veckan..
Ska aldrig mer göra de...
Olle,jag och Elin somnar typ efter lunch..
Man dör typ av hunger när man slutar..
Nej..Tacka vettja varm mat =)



Nu ska jag och Elin gå till badet och träna igenom våra pass..
Jag har ju typ inte tränat alls på 2 veckor...Så sämst..
Men jag blir ju aldrig frisk..



Skriver kanske mer sen...
Kramar



Slänger in en gammal bild på mig,farro å bita...
Jag vill vara smal igen =(
Typiskt...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0