Idag smäller det =)


Weeeiieee! Idag är det inspirationsdagen....

Har sovit sådär...
Är det något som väntar så vaknar jag Alltid mitt i natten å tror att jag förovit mig... Så stört!
Mysigt att man har missade samtal från en fining i natt =)  

Nu sitter vi i köket å laddar... egentligen är vi båda riktigt lugna. känns som det kommer gå bra idag. Hoppas det iaf!

Jessica har sin spinning först.. så jag får prata med kunderna å tipsa om att bli medlemmar denna dag.
Det är fullspäckat schema hela dagen.. Riktigt skoj.. Hoppas ingen är sjuk.. äh fan jag oroar mig för mycke.

Ikväll ska vi då teckna avtal för vår nya fina villa =) Den e helt fantastisk! Men man kommer saknar killarna galet mycke!!


Hörs mer ikväll! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0