Inspirationsdag / Bröllop

Hej hej =)

Igår hade vi våran inspirationsdag...
Hur kul som helst..
Synd bara att det inte kom mer folk änn vad det gjorde..
Men hörde att ett annat gym hade fri vecka + värsta maraton spinn m.m
Lite synd att vi lyckades tajma in det samtidigt..Aja..
Jag är iallafall jätte stolt över Elin och mig att vi gjorde detta...
En erfarenhet rikare...

SEN....
En av våra andra chefer ringer oss å frågar om vi kan jobba på kvällen..
Elin va nästan säker på att jag skulle säga nej,men konstigt nog sa jag ja..Vet inte ens varför..
Ångrade mig typ precis efter heeh..Så kan de gå..Vi som skulle ha myskväll hemma..Aja..
Jag sticker hem efter mitt sista pass,duschar,äter,sminkar mig och hämtar kläder...Stress,stresss,stress.
Möter Elin kl 6..Då har vi världens problem..Vi skulle ju på förfest hos hon som vi hyr villan av..Men nu kunde vi ju inte det..(Hade nog bara gått dit å skrivit kontrakt för vi var döda)
Men nu hade vi bytt kort i mobilen och Elin hade inte hennes nr(trodde hon).å vi hann inte hem å hämta det..
Fan..Detta va ej bra..Stressar in som fan..Kommer då in på VÄRLDENS lyxigaste,stelaste bröllop...
Hahaha vi dog..Vi fick ett instruktioner om att vi hade varsina bord vi skulle servera..Å grejen är den,att varken jag eller Elin har gjort detta förr...Hahaha..

Skulle in med huvudrätten när vi kom..Asså hahahahah..Elin som inte ens kan dricka ett glas vatten utan att spilla...Första rundan tappade hon en gaffel,hällde upp rödvinet i fel glas å glömde en öl..När hon kom in igen dog ja av skratt..Hahaha hon såg galen ut å sa.Jessica-JAG DÖÖÖÖÖÖR!!! =) Sötnos...Men sen gick det hur bra som helst...Hon var sååå duktigt och allt gick rätt...Men shit vilket stelt bröllop..Så ska inte vi ha=) Vi stod å pratade om när vi gifter oss..Jag kommer kunna hålla ett tal på över en timme om Elin och våran tid tillsammans..Allt galet vi gjort...Underbart..

Jobbade alltså från halv 10 - 02,15 ...Inge trötta när vi kom hem....Shit pommes...
Inte nog med att vi hållt massa pass,utan sen fortsätta springa runt..Men shit va kul det va.
Är så glad att vi tackade ja till  å jobba på bröllopet...Var så härlig personal som vi jobbade med..Dom var som en stor härlig familj.pussades,kramades,bråkade,sjöng och flummande och var samtidigt så grymt proffsiga =) Dom hade så hårda coola regler..En boss som bestämde precis när alla skulle ut (alla gick samtidigt) Bestämde när alla fick servera,plocka undan,hälla vin m.m...
Vi frossa verkligen..Fick äta samma mat som gästerna...Asså hur gott?
Å choklad,å tårta =) Elin tog ett helt fat..Hahaha..

Kommer hem springade vid halv 3..Då kommer lilla Elin på att HON HAR HYRESVÄRDENS NR..Asså haha Elin..Ja sa-Nej lägg av,ja vill inte höra..Men hon messade henne,så vi får se hur glad hon är =/

Trodde aldrig vi skulle komma till Norge och hålla i en hel inspirationsdag och verkligen inte servera på ett stort bröllop hahahha =) Men gud så kul det varit/ är =)

Nu ska ja å lilla Elin äta frulle..Mumma..

Skriver mer sen...

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0