Myskväll och bilder =)

Igår var en riktigt mys kväll =)

Fegge å Elin satt å spelade guitarr och vi andra sjöng..
Å dom med såklart..

Jag laga jätte god middag..
Potatis,morötter,lök och svamp i ugnen med massa kryddor.
Sen gjorde jag laxfilé i ugnen å till det guaccamole..Mumma vad gott det var=)
Sen åt vi självklart popcorn å dipp..

Imorse vaknade jag och Hoff tidigt..Gick och handlade färska frallor och sådant gott..
Satt och hade en härlig frukost..Mesta delen av famlijen var med vid frukostbordet...
Vi diskuterade världen,naturkatastrofer och hur det blir efter döden..Otroligt intressant men jobbigt samtalsämne..
Man blir lite knäpp av att analysera det för mycket...

Nu sitter vi alla och är jätte rastlösa...Det spö regnar ute och det är inte så kul..
Jag och Elin är ju sjuka också ,så man har ju inte överdrivet mycket energi...Stackars Hoff...


Hoff gjorde otroligt fina bilder på mig igår =)
Dom är inte "omgjorda" bara ändrade färger...
Ska allt låta er få se en utav dem ;)


Sminkade även Hoff igår...Hon är verkligen tacksam och sminka..
Vacker som en dag =)

Ha en bra dag nu..

Jag måste ta mig i kragen,bli frisk,ge saker en chans och inte tappa hoppet...
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0