Myspyslördag =)


Hahah så jäkla kul!
Det knackade på dörren nyss när jag och Jessica va helborta i vår film (his just not that into you.. Riktigt bra!)
Då är det Egge... vår hyresvärd som tultar in med sin polare.. Något packade.. Så säger han att dom ska kolla in elskåpet... yea right! hahahah. Klockan va 10... När dom ska dra frågar han om vi vill komma ner på en öl!!
Hjäääeeelp. Det va lite kul.. Skönt att det inte bara är vi som festar..

Så skönt med en helledig helg =). Imorn ska jag bara sitta med musiken och fixa spinningpass och ny aerobicmusik... Så trött på mina skivor nu... Träna lite i gymmet också. Så sjukt, man får inte träna i linne på gymmet. Måste vara en t-shirt...  hängde inte riktigt med varför det va så.. ser det för naket ut? hmm skumt!

Pratade med Ina igår.. Hon bor i Finse med sin sambo.. Hon flyttade till Norge för 3 år sen nu. Där träffade hon sin kärlek och har blivit kvar sen dess.. Nu åker hon till Sverige ett tag så vi får styra upp något när hon kommer tillbaka... Finse ligger ju bara 2 timmar härifrån. =)

Hariz och hans kompis kom förbi en snabbis precis. Så söt! Vi bestämde fest nästa helg.. Sista festen i powerhuset.. Iaf sista festen som vi inte bor här =(...

När jag kom hem från stan i dag så hade killarna lekt med min dator IGEN.. Skrivit på min status på facebook "adda min msn plz [email protected]... så jääävla taskigt. Hämden är ljuv säger jag bara... Lämna inga datorer ur sikte killar!

Stackars MAcke verkar inte ha allt för skoj på plattformen.. Men go mat har dom iaf =). Toppkockar som fixar maten.. å hur mycke godis å glass som helst.. gym och solarium... Det är ju bra. Hoppas dom blir klara med jobbet snabbt så han kommer hem tidigare än 2 veckor...,,, 



Verae amicitiae smpiternae sunt


   Älskar dig min fina Tös! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0