Nice weekend =)

Hej hopp..
Nu har vi inte skrivit på några dagar..

En toppen helg har det varit..
Fredags jobbade vi till 3..Gick å köpte massa godis och satte oss på tåget till Oslo..
Väl framme hade vi bestämt att vi skulle kolla lite i affärer..Slutade med att vi kom ut med,skor,jackor,
mössor,vantar,underkläder,klänningar,smink m.m
Halva lönen gick åt,men gud så härligt det är att handla kläder =)
Gick hem till Macke och Adam..Duschade och gjorde oss fina...
Satt och shottade och försökte leka lekar..Killarna var dock inte så bra å vi sket i det ;)
Åkte taxi till La belle eller vad det heter..Ganska nice ställe faktiskt...
Dansade som tusan..Drog sedan hem och sov..Var så sjukt trötta..
Adam var så söt och lånade ut sitt rum till mig...
Vaknade vid 1..Gick och åt frukost på stan..Sen shoppade vi lite till innan det var dax för hemgång..
Åter igen en stor påse godis och tågresa...

Kom hem till Drammen vid 6..Blev så sött bemötta av familjen =)
Lagade middag och sedan var det bara att göra sig ordning för kvällen..
Kom hem till May iren vid 10..
Sen kom några av familjen dit..Riktigt skönt tyckte vi =)

Asså på riktigt..En av killarna där va störd..
När ja sa att jag var hälsopedagog kolla han på mig som att jag var heeelt dum i huvudet och ba - a jag ser det på ditt blonda hår..
Vadå förutfattade meningar..Gubbjävel ;)

Iallafall...Vi tog taxi till Pigen..Hahah de e så kul att vara där..Man bara kööööör =)


Elin och jag gick hem tidigt ändå..Vi skulle ju upp och jobba idag..
Jobbar 12-18 så det är ett skönt pass..
Men jag är inte redo för en hel arbetsvecka med massa dubbelpass...


Bläääääää...

Aja man har iallafall massa nya kläder och massa roliga minnen från helgen =)


Nu måste vi sticka..
Puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0