Ny lägenhet =)

Asså weeee =)

Elin och jag var ju och kollade på en ny lägenhet/ villa idag..
Och vi fick den =) Såååå jävla nice..
10 min från badet och heeelt nyrenoverad....
Kan de bli bättre?
Jag har ju varit så osäker på hur jag ska göra med allt m.m och det är jag fortfarande...
Men nu när vi får eget boende kanske det känns lättare..

Jag verkligen älskar våra killar..Dom är bäst..Så det är inte dom som e anledningen..
Utan mest att man sover så dåligt och att man aldrig får någon egen tid..Och dom känner samma sak..

Men ärligt... Det kommer vara sjukt ensamt utan dem..
Jag kommer aldrig lämna min Power angels familj hehe...
Kommer hälsa på ofta..För ofta tror ja till å med..
Det som är e att killarna drar till thailand i dec,så vi hade ändå blivit ensamma då...

Killar..Kommer aldrig glömma denna tiden...
Helt sinnes...Ni åkte precis till Sverige hela bunten..Och det är så tomt och ensamt och man vill inge hellre änn att ni ska komma hem....

FY fan va man kommer sakna alla AS-garv så man får ont i magen,alla rök-stunder,alla filmkvällar,varje morgon då alla 8 trängs i köket, alla olles fisar..A faktiskt Olle,kommer till å med sakna dem =(
Alla bråk med Fegge..Fegge ja vet att du e lite sugen ;) Å jag kommer sakna att ha dig vid min sida..
Varje natt man vaknar och Krille sitter vaken hehe..nattugglan..


Det är så roligt på morgonen..Vi har verkligen våra rutiner..
Först går jag upp..Sätter på kaffet..Tänder ljus...
Sen kommer Elin..Kissar...Säger- God morgon sötnos..
Krille sticker in huvudet i köket säger god morgon,tar sin handuk och duschar..
Elin och jag tar fram våra Lap tops..Turas om att röra gröten..
Olle kommer oftast in med knull-ruffs precis när vi satt oss...Tar sin kräm och slår sig ner..(ibland tekakor med nutellakräm)..
Sedan kommer Krille in efter duschen..Något piggare...Går in i sitt hörnskåp och tar flingor med sylt och mjölk..
Sedan kommer Petter..Tar fram brödrosten och ser så jävla trött ut...Tar fram sitt rostade bröd,smör och ost..Frågar alltid- Får man ta sig en kopp?
Sedan kommer simon in precis när vi ska borsta tänderna..
Ibland har fegge vaknat till liv vid denna tidpunkt.Annars står hans JÄVLA klocka på snooze och folk blir galna..Byt signal för tusan=) Men om han lyckats höra sin sjuka klocka kommer han in i sitt gröns Bring set...Han har verkligen flummigt morgon humör..
Antingen på topp eller as sur..Gäller att känna efter...Konstigt med den där ring signalen...
Så kommer kommentaren..-Du säger inte till mig...Haha...
Johan ligger kvar och sover så sött..Han börjar nämligen klockan 11 varannan vecka..
Alltid lika söt i fosterställning...

Hahahaha det är samma visa varje morgon..Och vi älskar det..

Det är en tryggheten att bo med så många karlar..
Man kan liksom aldrig känna sig rädd..
För dom är alltid där...
Försöker lyfta en när man mår dåligt..
Och när man är kaxig så sätter dom en på plats...Ordentligt...

Nej fy vad tomt det kommer bli..
Dom har iallafall lovat oss en helg i Linköping innan dom drar till Thailando...
Kommer bli som ett litet avsked...Fy vad ja kommer vara ledsen när vi ska vinka av dem =(
Vill inte ens tänka på de...


Vi Älskar er killar och det hoppas vi att ni känner...


Kommer aldrig glömma denna tiden..
På gott å ont ;)
Men mest gott..

Nu ska ja å Elin mysa vidare i våran ensamhet..
Ska by the way på förspel i vårat nya boende imorn..Stört...haha ( förspel=förfest på norska)


Massa massa kärlek


Så tacksamma och ge presenter haha=)




Älskar er =)
Ni e bäst...
P-A forever...


Längar tills ni kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0