Pizza =)

Nu har ja å Elin precis ätit pizza...Mumma..

Gick aldrig till badet..För långt ;)
Vi valde istället å gå till våran favvo butik..Köpte världens
snyggaste julklapp till mamma..Känns kul..
Gick sen å handlade massa gott till ikväll..

Efter denna korta promenad så är jag heelt slut..
Är helt snurrig i huvudet =( Jag vill inte..

Heeelt sinnes..
Det finns en person..Ja en kille ;)
Som jag inte litar en sekund på eller inte alls vet vart jag har...
Han säger saker som jag blir glad av,men vet inte om det är sant..
Samtidigt är jag osäker på vart jag står..
Elin å jag har ju så mycket planer..
Först bor vi i Norge,han i sverige..
Vi ska till sälen å säsonga..
Vi ska ut å resa i 4 månader...
Finns kanske inte tid å tycka om..
Aja får se hur allt blir när ja kommer hem i jul..

Men till de ja tänka skriva...Jag har hela dagen sökt på meningar på olika språk m.m för
ja å Elin ska göra lika tatueringar...Så tänkte ja skriva ett av citaten på facebook som status..
Men gjorde aldrig de..Sen nu när vi kom hem så har han gjort det..
Hahaha kanske inte e nått konstigt,men ja tyckte det =)

Nu ska vi kolla på Idol på datorn.( bra va olle hehe) Han rättar nämligen alltid mig för ja säger data ;)
Elin gör dipp å jag ska också hjälpa till å fixa myset..

Är avis på alla som ska ut å göra sthlm ikväll......
MEN...Ja e snart hemma å då jävlar ;)



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0