Saknar

Jag saknar...
Idag är ja sjuuukt uttråkad...Cp tråkigt å ligga hemma..
Nu väckte jag både Elin och Olle...Hahah vi 3 alltså.
Vill inte vara sjuuukt längre..Halsen e sämre igen =(
Man saknar mer när man är sjuk...



Min fina mamma =)




Gotland bla..




Fina lilla Lillå =)





Min Theresa och alla våra sjuka/galna äventyr ;)




Min tvilling-själ





Isabelle





Lillebror






-Kesella-vanilj

-Svenskt godis

-Svensk mat överhuvudtaget

-Sthlms nattliv

-Min släkt

-Alla vänner

-Min kisse katt =)


Marie muff saknar jag nog mest just nu..Men det är nog för att jag vet att hon snart kommer hit =)


Listan kan göras lång...

Skönt att jag blir hemma så länge i jul...Weeeee


Nu ska jag packa..Vi flyttar ju på söndag...
Elin säger åt mig å sluta hoppa runt,men ja KAN INTE...
ORKAR inte må bajs...

Så de så =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0