Sjuka =(

Jaha..Då vaknar både jag och ELin upp med feber,halsont och ömhet i kroppen..
Kul...
Gick och köpte frukost till oss..Mysfrukost...Bröd,avokado,ananas,melon m.m
 
Måste sticka ner till badet och hämta skivor..
Ska fixa nya spinn pass...

Är faktiskt påriktigt lite orolig över att jag aldrig blir frisk..
Tänk om de e svinsjukan...
Läskigt jue...
Ska ringa pappa så han kan skriva ut recept...
Har förövrigt typ 5 minus i huset...Kan va de också...Äckel kallt..


Nej nu ska vi göra oss iordning för å gå till badet..
Sen blir det direkt hem för godis,film,ljus å massa massa mys..

Jag älskar Elin och är så stolt över att ha henne som vän...
Hon ger mig så mycket glädje och jag kommer alltid vilja ha henne i min närhet..

Puss












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0