Sjukling =(

Jag är sjukling..
Vaknade med världens huvudvärk..Kändes som att någon hoppat på mitt huvud..
Men gick ändå till jobbet..Kom precis hem..Jag kunde inte stanna kvar..
Typ svimfärdig...
Jäkla skit...

Vill ju vara fröken friskis nu när lilla Elin Hoff är här =(
Dumma dumma sjukdom..
Lundin e med sjuk..Asså hahah detta hus är värsta smitt stället..Alla smittar varann hela tiden..

Får se hur dagen nu blir..
Vill ju att Elin inte ska tycka det är tråkigt här..

Solen lyser och det är klarblå himmel..
Det är såååå kallt..
Hur kunde det bli så kallt så fort?


Vi ska burra in oss i täcken och snacka massa skit...



Vi har även bestämt en grej =)

Vi är ju 5 tjejer från Lillan som står varanndra väldigt väldigt nära..

Jag,Theresa,Elin hoff,Elin lundin,Sofia..
Vi ska träffas 1 gång i månaden och ha middag..
Värdinnan bjuder på 3 -rätters =)

Sen ska vi även samla 200 kr var i månaden på ett sparkonto till en resa =)

Haha vi bestämmer utan att ha pratat me Sofia och Theresa..Men vet att dom vill ;)

Nu sitter vi å skrattar om att Elin och Elin inte kan laga mat..
Elin Hoff ska ha snabbmats buffé..
Max,Burger king,Mc Donalds, Pizza hut..Hahahaha bra där..



Kommer bli riktigt kul..
Tjejer...Ni kan ju faktiskt följa recept ;)



Nu ska ja äta lite lunch och sedan bara vila...
Måste bli frisk...Är så ynklig när jag e sjuk..
Puss























Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha de är bra tjejer att ni sitter å planerar allt detta, utan våran vetskap, men ni har alldeles rätt iallafall från min sida, ja är på allt=)=)=)



Älskar er mest

//T

2009-10-02 @ 17:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0