Sjuklingar

Idag vaknade vi klockan 10...11 timmars sömn och det
ända man ville var att somna om igen..Heelt sjukt..
Snacka om att kroppen behöver vila...
Vaknade och mådde sämre änn igår..Lyckat..
Gick å handlade färskt bröd m.m
Härligt med god frukost..
Sedan mös vi ner oss i soffan och kollade på Johan Falk filmer..
Sjukt bra...Men lite läskiga...Vet inte hur många gånger ja skrämde Elin hehe..


Det är typ vad vi gjort idag..Roande?
Jag har sådana sjuka smärtor i magen =(
Jävla magkatarr...
Varför kommer det när jag tar det som allra lugnast?
Skickade meddelande till min familj idag..
Man känner verkligen ännu mer saknad efter dem när man e sjuk...


Åter igen..Vad skulle jag gjort utan Elin =)

Skriver förmodligen lite senare igen...
Killarna jobbar över idag så de e bara ja ,Elin å Olle hemma nu...
Vi ska väl sätta på en rulle till antar jag..
Hejhopp


Sjuklingar ;)
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0