Sjukskrivna =(

Jaha..Både jag och Elin är sjukskrivna..
Var på akuten imorse..

Jag fick sätta på mig ett munskydd hahaha..Såg ut som en mupp..
Så kul..Innan ja fick komma in så sa jag högt i rummet - Kul att man sitter här me alla syntom
för gris-influensan..Alla i rummet stelnade till å bara blängde på mig hahaha såg så jävla kul ut =)
Vadå...Jag bär ju inte på pest liksom =) Men snacka om att folk e rädda nu..

Väl inne fick ja ta blodprov m.m Hon lyssna på mina lungor å hon sa att det knastra..Okey?!
Elin står då på sidan å helt plötsligt ser hon heeeelt lost ut å blir krit-vit i ansiktet..
Hon faller ihop...Läkaren fram å tar tag i Elins ben å pressar dem upp...Så läskigt...
Hon såg typ död ut..Jag började gråta =( Min fina lilla älskling..Jag blev sååå rädd jue...
Vi var ju liksom där för mig haha..Sjukt..
Men är det nån gång hon ska svimma så e det väl hos läkaren..
Båda fick pencelin och sjukskrivning i en vecka...
Stackars,stackars oss =(


Vi känner ju att vi tränat när vi inte mått bra m.m Kanske därför det blivit såhär..
Men man vill ju alltid prestera...
Skulle igentligen hållt pass m.m ikväll..Det finns ju inte en chans att vi skulle kunna de..
Hoppas dom inte blir arga på oss nu..

Nu blir det sängliggande hela veckan..Ska kolla massa filmer m.m...
Kommer göra en uppdatering senare igen...

Puss




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0