Stine den fine =)

Hej hopp bloggis=)

Idag har vi jobbat i vanlig ordning..
Fått klagomål för att vi har för kul å skrattar för högt..WHAT???

Har ni någonsin hört om det förr? Dom som jobbar där har nog varit där lite för länge..
Förstått om det  var massa kundet etc men hallå...Skiter fullständigt i det...Vi jobbar ju mycket bättre när vi har roligt...Så funkar vi..


Stine den fine har varit på middag hemma hos oss idag =)
Jag,Olle och Elin gjorde 3-rätters...Mumma...
Stine är ju norsk så vi ville göra en liten blandning av mat...

Förrätt-Toast skagen

Varmrätt- Köttbullar med stuvade makaroner hahaha..(typsiskt svenskt)

Efterrätt-Glass,ananas,banan och äpple..

Det var mumma =) Hon var så söt för hon hade köpt med jätte fin blomma och så har vi berättat för henne hur kallt det är här hemma så hon köpte oss ett varsit par stickade sockor och värmeljus..Så söt..

Kul å lära känna henne lite närmare änn bara på jobbet...


Jag mår fortfarande inte bra..Det är lite läskigt...Man kan ju inte ha ont i halsen i över en månad...
Kanske är för att jag tränar när jag inte hunnit bli hundra frisk...Ska ringa pappa så han får skriva ut nått recept till mig..

Känns inge roligt å flytta om 2 veckor..Kommer sakna killarna så himla mycket =(
Dom måste hälsa på ofta...
Det som känns mest jobbigt är det att efter vi flyttat härifrån kommer det aldrig bli samma sak igen..
Nej ja måste sluta tänka på det helt enkelt..Allt har sin gång..
Typiskt mig å tänka på det redan nu innan det ens hänt...Mupp Jerry...
Men olle har lovat mig att komma å kolla på adventskalendern varje morgon i dec ;)


Ikväll blir det lugnt..Vi ska skicka in lite jobbmail och bränna skivor =)

Ha en bra kväll alla...


Massa kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0