Trist väder!

Det är så tråkigt väder..Regnat heeeela dagen..

Jag är fortfarande sjuk =(

Bara suttit hemma hela kvällen och rullat tummar..
Elin å Olle leker i vardagsrummet..

Elin å jag ska kolla på en till lägenhet på fredag..
Den verkar riktigt bra..


Har typ ingenting å skriva..


Är tom i hjärta å hjärna..
Tycker om en person som jag igentligen inte vill tycka om..
Tänker mer på honom änn vad jag borde..
Det är så mycket som talar emot..
Han är speciell på både bra och dåligt sätt..
Men jag bor ju här..
Får se hur allt blir i framtiden..

Just nu måste jag nog släppa...För min egen skull....



Har verkligen ingenting mer å skriva..Så tråkigt blev detta inlägg..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0