Uttråkad...

Usch vad jag är uttråkad..

Sitter i köket och dricker té..
Har jätte ont i magen =(

Efter jobbet idag åkte Elin till Oslo och jag och Stine å shoppade..
Hittade en del fina saker..kul..
Sen hem,laga mat,duscha å nu sitter jag här å bara glor..
Fy fan va trist..Vill inte gå ut heller för det regnar...Typiskt...

Det är det som är skönt i sverige..Man kan bara ringa sina vänner så hittar man på nått kul..
Jag är sämst på att vara ensam..Tänker alldeles för mycket då..

Kommer nog inte hinna åka hem i november..
Jobbar mer änn heltid och sen var anledningen för att jag skulle komma hem Isabelles dop (systers dotter)
Trodde dopet var på en söndag,för då kunde ja åkt hem fredag å festat helgen m.m..Men nu känns det sådär att åka hem för en dag..Då är det bättre att åka direkt till Karlskoga (dopet) och sedan åka hit igen..
Kommer ju åka hem i december och då stanna hemma i nästan 3 månader =)
Weeeeee...

Den som väntar på nått gott....


Detta var ett sjukt tråkigt inlägg,men det är så jag känner mig också...Så det så..
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0