Bästa veckan ever =)

Jag är sååååå lycklig...
Har haft bästa veckan i mitt liv typ..


Började med att ja kom till afterskin på tandå i söndags..Då möter Marcus mig med champage <3
ÄNTLIGEN MIN ANDERS Å MARCUS <3 <3 <3 <3
Dom säger att allt var konstigt när ja åkt...Söta..
Jag var så glaaaaaaad över att vara uppe...

Blev självklart lite halvfull på dagen hehe,jag och anders åkte å hämtade Elin..
VI åkte hem till grabbarna och lagade taco till oss 4 å sen kom peter å,karin å michelle dit på middan också =)
Sjukt kul..Vi drar till hc å festar hela natten..
Sen blir man väl lite för full..Gör några tabbar ,men sen körde victor mig hem..Tack vän...

Vaknar måndag å e bajs bakis..Anders å jag går å käkar lunch på värdshuset..
Då kommer pontus å jonas upp <3
Jag är faktiskt lugn på afterskin...drack bara lite vin ;)
Drar hem..Lagar middag jag och elin..Grabbarna var inte hemma för dom var på personalfest..
avokado,löjrom å cremefreche å nudlar hahah..sen poppcorn å dipp =)

Lilla mikaela och sofia kommer över..vi har tjejsnack å drar sen till gatta  på förfest =)
Sen åker ja å hoff till tandå för måndagsklubben..
första ja gör e å beställer in en skumpa haha =)



Sen hade vi gaaaaaaaaaaaaalet kul hela kvälllen...ALDRIG haft så kul...NÅGONSIN...
ja mikaela å hoff står på högtalarna framför pontus,jonas å peter som spelar...
ni e bäst killar..fan va bra dom e....
svetten flög å vi dansa dansa dansa...

sen stängde de..vi stannar kvar..
jag myyyyyser me p..

han e nog den finaste som finns...på riktigt =)
sen åkte vi hem till dem på efterfest...
slockna där..

tisdag...
ja hoff,marcus å anders drar från killarnas stuga..
haha så jävla kul att alla sov i en annan stuga..
ingen hemma i våran egen ;)
drar till donken å käkar..
sen hem äta godis å dö..


MEN...vi taggar till...
Pontus,michelle,karin,peter å jonas kommer över..
Vi kör feta förfesten IGEN...
riktigt riktigt kul =) =) =)

Sen blir de harrys...
beställdes massa skumpa å dansa massor...
sen drar ja å elin hem till p å dem..

ja slocknar typ på en gång..haha...
dom käka kebab å snacka massor..

fan va roliga jonas å pontus va dagen efter..
ja skratta ihjäl mig typ...


hem till mina bästa bästa anders å marcus..
vi drar alla å käkar på mezzo...
pizza ..givet...sen godis på de ;)
sund man är i sälen?NOT...

sen drar ja,elin å anders hem å myser..
pontus,michelle å karin kommer över..
min lilla sofia var me också..
hoffis åkte hem =(


ut på fjällis å de va väl inte världens drag..
Sen hem å sova =)


Åkte hem idag kl halv 9...ätit så jäkla mycke skit idag..haha..baugetter med skagenröra,godis,chips..
allt ni kan tänka er..mmm....så går de när man festar varje dag...man måste ha socker för  å orka typ..


måste bara skriva några saker..

att folk lägger sig i vem ja träffar m.m är så sjukt..
här skickar dom mess till han me historier...tur att han inte bryr sig..
cp folk alltså..


HOFF...
DU är helt fantastisk...Det du å jag haft dom här dagarna kommer ja aldrig glömma..Du är en ängel å jag kommer alltid finnas för dig...Vi ska alltid vara vänner...
En människa med större hjärta har ja aldrig träffat..
Tröjan ja fick av dig ska jag bo i..För JAG ÄLSKAR DEN =) =) =)
Detta är bara början på våran resa...


ANDERS Å MARCUS...
Allt ni gjort för mig..
Middagar,festerna,kärleken,skratten,omtänksamheten,danserna..allt..
Ni är verkligen riktiga vänner...Å ja e så glad att ni öppnat ert hem så för mig..
anders..ja räknar ner dagarna till du flyttar till mig <3 <3 <3 <3
vi ska ÄGA denna sommaren...



Jag är lycklig för allt jag fått vara med om..
Nya vänner..Jannica,Pontus,Peter,Michelle å Karin..
Ni är bra!




Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0