Dysleksi....



Blir sååå trött!
Har suttit på rumpen heeeeela dagen.... phuuuu!
kjernetall bruttoförtjeneste, netto å brutto... å blabla.. Skjut mig!

Jessica är påväg till Sälen nu... Å här sitter jag som ett mongo och tror att jag kan lära mig ett nytt arbete på en dag.... hahaha... Men jag måste juh. På torsdag smäller det. Då är butiken öppen.

Kom å tänka på det. Nu när jag får egna anställda så ska jag kanske sluta blogga... Kanske inte så bra att deras chef har en blogg-sida som heter norgehororna... hmmm.

Jag tycker jag är sjukt duktig iaf... försöker peppa mig själv haha... Fick värsta ångesten idag, att jag gjort heelt fel val... Är det här verkligen jag? Jag ska ju hålla på med träning och hälsa... Vad har jag givit mig in på...

Men.... Hur många drömmer inte om att ha detta jobbet??.. Det är en sjukt bra erfarenhet!...

Känns sååååå trist att missa sälen IGEN... Känner mig så jävla tråkig! Men jag har inte så mycke till val. Jag och Jessica som hade valt ut våra partylåtar.. Köpt kläder för sälen..! =(.. Aja.. Vi tar igen ALLT i sommar..
Håller tummen på att papsen kunde lösa ett boende åt oss.. Isf slipper vi alla backar i innerstan weeeei!.  

Ska iväg och leka lite med Stine nu... Måste få en brake från allt läsande...

PUSS








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0