Födelsedag

Igår vart en riktigt bra dag trots allt hehe..
Var å tränade på morgonen..
Hela kära släkten ringde å sjöng <3

Mötte upp Stine och gick å shoppade..
Hittade så himla mycket fint..Weee..
Måste nog en runda på stan idag igen ;)

Så sjukt hur många som gratta mig igår..
Blev så lycklig..Många man inte förväntat sig...Så kul =)

Elin och jag gick på spinning igår kväll,sen käka vi massa gott..


Vi har köpt en soffa..Weee haha äntligen...Å denna gången inte bara ett överdrag ;)


Ikväll skulle vi åkt till Oslo men vi måste fixa sofafn jue...
De e prio 1..Även om vi ville in till killarna...Aja..Får ta de någon annan dag..

Nu ska ja springa iväg å hålla i Ingars spinning...Bra me lite pengar..
Dåligt väder,så idag görs inte många knop...

En sak bara..Det var en person som jag verkligen ville skulle höra av sig igår..
Kollade bland alla meddelanden efter hans namn,men nej...
Alla hans vänner skrev...Kul...Å att ja hakar upp mig på de istället för å bara vara glad för
alla andra skäms ja över...aja..han kanske har en bra förklaring?!


MASSA KRAMAR







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0