Ja jag lever =)


Har väl varit den värsta tiden någonsin i hela mitt liv..
Så sjuuuuuuuuuuukt mycke jobb... Har typ inget liv längre.. =(..
Hoppas det bara är såhär i början, annars kommer jag gå under..
Hemma 11 varje kväll typ.
Röker som skorsten för att lugna ner mig, tränar ingenting...börjar undra om det verkligen är värt allt...
Imorn kommer chefen till jobbet. äntligen.
Har fått lära mig kassasystemet helt själv. Har 874747757 papper som vöntar på mig imorn... kan man få slänga dom?.. hahaha
Visst är det bra att prova sig fram själv för då lär jag mig verkligen hur det funkar...

Tur att jag har världens finaste underbaraste sambo <3 3.. Du är bäst! På lördag ska vi ha myyyyys!
Imornkväll blir det fika med Eirik.... =) =)

Längtar såååå till v 29-30.. Min och Jessicas veckor hemma på Gotland.. weeeiiiiiiii!!!


Så har vi ju inflyttningsfesten nästa helg... kommer väl 25 pers hahhaha. hur fan ska vi få plats..

Time to sleep...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0