komplimanger

jag är så trött så ögonen går i kors på mig..
körde ju jobba först igår ,sen 3 timmar träning...
när man håller i passen kan man ju inte fuska hehe,de känns så fel..
så man e något sliten efter ;)
påväg hem ringer elin- vart e du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???? Ja har väntat jätte länge..kom NU..
hahaha så rolig e hon...när ja kom hem har hon tänt ljus i hela lägenheten och gjort mackor me
avokado,philadelpia och sen hade hon gjort té...va mysigt de e å komma hem till =) =)
vi åt å mös..ja som köpt jordgubbar för att överraska henne me jordgubbar å glass hehe..

sen skulle ja ringa ett samtal..
elin- va??? neeeeeej varför då??!! va med mig..

hahahha samtalet skulle ta 1 min...snacka om sällskapsjuk...sååååå söt =)


idag har ja fixat alla viktiga papper på banken å skatteverket..
sen gick ja till badet å körde igenom nya spinningen å den e inte alls bra,så gör om gör rätt...

nu ska ja snart dra på jobb..jobbar till 8..jobbar hela helgen...man har noll koll på dagarna längre...

måste bara skriva att ja blir så glad av alla komplimanger man fått senaste tiden..
försöker verkligen att ta åt mig,men de går sådär...bättre än fäör iallafall =)
folk är så snälla <3 <3 <3
jag ska börja tro på mig själv...
för ja ÄR bra...
så de så ;)

nej nu ska ja försöka hitta någonting att ha på mig...
får se hur de går...ser ut som en bomb sprängts i min garderob :)

fick en så gullig kommentar till en bild av min syster
hon skrev

-Den killen som får dig Jessica kommer att bli såååå lyckligt lottad:) Du är värd den bästa:) Älskar dig!!
puss på er alla fina...

ha en fantastisk helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0