ljus

nu har jag tänt ljus i hela lägenheten =)
de e sååååååå mysigt...

slutade jobbet 8,så gick ja hem å fixade..

har varit så händig idag...

nu har ja myst till med vindruvor,honungsmelon,ananas
clementiner och té =)
elin ska få se allt nu när hon kommer..hon kommer bli såååå glad =)
bokhyllan e uppe,bordet e uppe..allt skräp slängt..
till å med satt i nya lampor i hallen hahaha...
pluspoäng ;)


haft sjukt jobbigt med mig själv senaste dagarna...fyy....
har börjat lätta lite...hatar att må sådär....blä...
önskar inte ens min värsta fiende det =(

nu kommer också andré och fredrik på fika..
trevligt trevligt...
ljusen är tända i HELA lägenheten..ÄLSKAR ljus..

ledig imorn..jag ska sola hela dagen..hoppas verkligen de e fint väder hehe,
lite jobbigt annars...ska även hålla i 3 pass imorn...tror ni att ja kommer vara slut efter ;) ?

hahaha vi får se =)

jag saknar saknar saknar att ha mina vänner nära...vill ringa hela tiden å bara höra deras röster...
snart kommer iallfall anders hit å de e fantastiskt...måste nog ta en resa hem å hälsa på snart...

juste =)
älskade marcus...grattis på din födelsedag...



fan att jag ska hänga upp mig på en kille...
mitt hjärta säger en sak å hjärnan en annan...
va tror ja liksom?! ja bor i norge..
han  i sverige....

aja....någongång e det väl min tur =)


kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0