mamma <3

om bara några timmar är mamma här =) =) =)
Hur fantastiskt är inte det??wee..

stått på jobbet idag och ätit godis precis hela tiden..
sjuukt sug efter socker idag..har sådana dagar ibland :D
körde ju faktiskt 3 pass igår..hjääälp va tungt..men ja grejat =) =)


imorn ska mamma få en helkroppsmassage på 1 timme på badet..
sen ska ja bjuda henne på lunch också...hon ska bli bortskämd..
de förtjänar hon verkligen =)

jag är så glad över att ha elin nära...
hon verkligen försöker hjälpa mig med min ångest istället för som vissa andra förr gjort
trott att ja bara "skyller" på den för å ha en bortförklaring för mitt beteende..
hon är bäst bäst bäst och jag skulle aldrig kunna få en bättre sambo än elin...

nu ska ja äta upp de sista av mitt godis..sen blir de städa,handla å gå en liten promenad...
skulle igentligen behöva sova lite,men de finns inte tid...


ha en toppen helg..

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0