Morfar..


Gick bort imorse...

Stackars mormor.. Hon har alltid varit där för morfar. Flyttat nära honom när han blev sjuk... Lilla mormor..
Tror inte jag har ett enda foto på min morfar och mig... hmm.... kanske inte så konsitgt egentligen. Vi hade kanske inte den bästa kontakten. Måste nog åka hem till mormor å hälsa på henne snart, om inte annat så blir det begravning snart.... hu hatar begravningar!

Måste prata med mamsen..... så svaaaaara nu då!!!!


Jessica är nog på väg hem från jobbet nu.... 
vad sjukt att man saknar min fina bara efter nån timme. =)


Har shoppat kläder idag... Å nu vart det inte mjukiskläder... Herregud, det är ju det enda man går runt i.. Har ju hittils bara haft arbeten där det är skitsamma vad man går runt i..
Nu är det dags för ny garderob...




Vila i Frid lilla Morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0