Ny dag nya tag

Ey....Det är liksom min födelsedag =) =)

Efter att ja skrivit igår så blev de bättre...
Pratade me mamma 1 timme,moster och Irene..
Då kan man inte må annat än bra..
Irene är som en energibomb just nu..ÄLskar dig...



MEN!!!!!!!
Imorse när ja vaknade hade ja fått en karta..Hahah ja som älskar kartor ;) Not..
Tog mig 10 min å hitta presenten..Ja skojar inte hahahha,fattar inte hur man läser =(

Åhhhhh jag blev såååå glad =) =) =)

Min älskade,underbara fantastiska Elin har köpt mina röda converce ja ville ha <3 <3 <3
Hur fin får man vara? SOM jag tjatat om dessa skor hehe...
DU är bäst bäst bäst... OCh jag älskar dig så de gör ont....



Nu är elin på jobbet..Hon får sluta tidigare idag för å leka me mig =)
Skulle ha tårtkalas idag,men ja vill inte..SÅ allt e inställt..
Ja å elin ska träna =) Bra va?
Ja ska komma igång nu..Detta funkar inte längre...
Sen ska vi äta massa jordgubbar,anananas,druvor m.m
Kanske lite godis ;) Det är ju faktiskt min födelsedag...


Asså jag mår bra igen...AMANDA kommer på fredag..Hur fucking jävla kul e inte de???

Å anders flyttar hit på måndag...Weeeeee =) =) =) =) =) =)


Jag ska åka hem i slutet av maj...Drar hem typ 2 v  kanske...
En till mamma å en till syrran...

Hahaha nu ringer mormor å morfar å sjunger <3 Söta...

skriver mer sen....
Kärlek







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0