Soffa

Igår skulle vi som sagt sovit i Oslo..
Men pga vi skulle hämta våran soffa så fick vi prioritera de..

Tror inte ja skrivit soffhistorien..Hahahha..Gör en kortis..
Ja å Elin är på IKEA.Ska köpa allt till nya lyan...
Sängarna vi ville ha av köpstop just denna dag..Men kom på onsdag..Fuck you säger vi bara..
Då tänkte vi att fan va bra...Då köper vi bäddsoffan vi hitta när vi kolla på nätet för 695 :-
Så jag går å ska hämta ut den..Får en bild på den av en i personalen å han frågar -e de den?
-Japp svarar ja stolt hahahah...
-Får man låna släp eller?Varav han svarar -Tror du verkligen de behövs?!
-Ja klart som fan vi behöver släp hehe,vi har köpt massa saker..

A...Så vi går till kassan betalar allt  å ska då hämta ut soffan på varomottagningen...
Stine å Lasse va så underbara å kom å hämtade oss me sin bil...Annars hade vi aldrig kommit hem..
MEN...Jag går till Elin..-Hämtar du soffan så ska ja bara köpa en smootie?! -A lätt säger Elin..


Elin går fram,lämnar lappen å ut kommer killen me en liten låda på typ 30 * 30 cm...
Hahaha va e detta?-Ja de e erat!
Elin-. Men det där är ju ingen soffa,va e dom andra delarna?
Personalen-Skojar du elller?Hahahahhha de e ju ett sofföverdrag,tror du att du får en soffa för 695!!!!!! ?

Hahahahhaha ALLA skratta..ALL personal,alla kunder....ALLA.....
FAN va vi skämdes hahaha...De va bara lämna tillbaka sofföverdraget..
Skita i soffan å köpa 2 dyra jävla sängar istället hahahahhahha....


Fyyyyy fan....Det gör man aldrig om alltså..Snacka blonda..Då fattar ja varför han rynka på näsan när ja ville ha släp ;)


Så...NU har vi fått de sagt...

Skulle som sagt till Oslo igår,men köpte soffan..Johan å krille ringer mig å ba-Nej vi som fixat tills ni ska komma å du har ju en present..Lite dåligt samvete man fick då..Men ja bjöd hit dem efter jobbet på fika..Köpte kakor å kaffe...Så kommer dom..Me världens största paket..Va har ja fått hahahahhahahha...

EN SOFFA..Som dom gjort själva..Å den va sååååå fin <3 <3 <3 <3 Verkligen lagt ner tid på den...
Mina älskade killar...

När dom vart på fika..Drog ja  å köpte godis..FY...Åt så ja nästan kräktes...Fan ja va ju så sugen :P
Men eftersom ja inte åt på min födelsedag fick ja unna mig de igår ;)


Sen kom Eirik å hämtade mig..Lustigt man stavar erik i detta land hehe aja..
Vi drar å hämtar soffan vi köpt..SÅååå fin å vi e så nöjda..Woho..
Nu slipper vi sitta på golvet...yeeehhaa....


Idag ska ja handla en tröja ja vill ha..Sen ta sol..Sen vila å äta massa mat..För ikväll har ja 3 timer på rad..
3timmar träning är  ganska tufft ;) Men de klarar ja...Sen ska ja städa HELA lägenheten..
Ja e verkligen som en hemmafru haha...Igår lagade ja till middag ..Färsk lax i vitvinsås..Med massa olika grönsaker å pasta..Hur gått var inte de...Knulla i mun ;)


Nej nu ska ja diska min frulle...
Sen ner på byn ;)

Ha en toppen dag alla...

Å vet ni..Min fru e ledig heeeela helgen...Wooooop woooooop






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0