10 dagar

nu är det bara 10 dagar kvar...tiden går så fort...

ja å elin hade så mysigt igår <3

har tränat spinning idag..dog typ..noll kondis..
ska fan träna varje dag nu innan ja åker hem..
detta funkar inte längre...måste komma iform igen..
gick en promenad som jag brukade springa typ varje dag innan sommaren
ja dog liksom av att gå den..bra jessica bra...

snart kommer elin å mikaela hem..
elin jobbar å mikaela solar..
vi ska äta chips å popcorn å mysa...

pratade med min b lite idag..
jobbigt att han e ute hela tiden..
men han skrev att han saknade mig å att 10 dagar e för långt tid..
men den som väntar på nått gott..


varje dag bråkar jag med mig själv...gör ja rätt eller fel???
fan va jobbigt detta är..

svåraste beslut ja tagit i hela mitt liv tror jag...
alla fall när det gäller andra människor också..
annars är ju lätt anorexin tuffast..men detta är annorlunda...




nu ringde min skatt mig =) =)lilla elin...hon e hemma snart...

fick sjukaste bilden skickad till mig hahahahhahahahhahahahha
benke bus å jennifer är gaaaaaalna....

hahahaha kommer aldrig visa den för nån =)


puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0