Hem!

Nu är allt klart...


Sagt upp mig från båda jobben och sagt upp min del av lägenheten..
Det som gör mest ont är att lämna elin..
Jag har länge velat flytta hem men nu rann bägaren över..

Jag vet att ja kommer ångra mig 100 gånger ,men min magkänsla är helt rätt...

Är trots allt 24 år..Borde ta tag i vad ja vill...Och inte abra flänga runt..


Men ja står fast vid att ja å elin ska operera oss i dec..
Å att vi ska resa till bahamas eller thailand i januari...
Jag lämnar aldrig elin även fast vi inte kommer bo tillsammans..


Det här är bland de jobbigaste jag någonsin gjort...



Elin..Glöm aldrig att ja älskar dig mest i hela världen och det kommer jag alltid göra!
Vad som än händer...


Sov gott alla å tack för underbara stöd hemifrån...


Kärlek jessica







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0