Känsla?

Hm..vet inte om jag ska skratta eller gråta?!

Jag är sååå vilsen...

inte alls så kär som jag trodde...

Jag har flyttat ut..Ska flytta tillbaka till norge..

Asså..Detta är SÅ typiskt MIG!!!!
Jag orkar inte...Jag vill alltid ha det jag inte kan få..

Jag trodde 100% att detta va rätt...Sa fan upp alla jobb m.m


Fast detta är inte bara mitt fel,han ljuger för mig..om ALLT...
Jag orkar inte skriva om det =(

Ja bor hos Jennifer nu..Söta underbara Jennifer som alltid ställer upp..


Hade min syster hos mig i helgen...Heeeeelt underbart med hennes närhet...
Vi ska leka mer mer mer...Vi behöver verkligen varandra...


Vet inte vad planen för mitt liv är nu..
Det enda jag vet är att jag måste börja ta hand om mig själv..
Ja e som en virrig höna...Fy....

Tur att man har underbara vänner runt sig som alltid stöttar <3
vad skulle jag göra utan er?!


Längtar så till min å elins resa i januari...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0