Känsla?

är så himla tom...

känner mig lurad,äcklad,bortgjord,kär,ensam,älskad,dum...

alla känslor som väller över mig...

ska man skratta eller gråta?


älskar att plåga mig själv...



vet att ja sårat de som står mig närmast...


svarar inte när någon ringer..


orkar inte ens med mig själv..


har feber,hosta å är svin snorig...


har varit med jennifer i 3 dagar sen vi blev "hemskickade" från gotland..
hon har varit mitt stöd å jag hennes...

vi är ganska lika jag och jennifer...
tycker om när det gör ont..



ja förstår inte hur ja ska kunna jobba!!!


nej ja skiter i va han tycker å tänker...

ja ska göra de ja å elin bestämt..han ska inte få som han vill...
ja ska stanna i norge å göra de som behövs..
sen drar vi...


är hos jennifer..legat sängliggandes i 3 dagar...orkar inte ens handla...
han kommer hem idag...
ja har noll ork till någonting...


har haft de underbart på gotland...de är inte det....


ja e bara tom.....



i love the way you lie!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0