Oj oj


Im back..  =)

Sämst har jag varit på å uppdatera.. Men ska bli lite bättre nu,.
Vad har hänt på sista??... Sommaren på Gotland blev väl inte riktigt som man tänkte,,,
Kan ju säga att efter vecka 29e på Gotland så har man tappat typ all hopp på bra killar.....
Kommer ALDRIG låta min pojkvän åka dit med grabbarna... glöm glöm glöm..
Vecka 28 va uuuunderbart.... hoff va med oss... Fårö, tofta grillning,, ååååå vill tillbaka...  


Nu sitter man har i norgelägenheten igen... Bara jag och Mikaela här nu... Jessica kommer hem nästa vecka..
Min vilsna tjej.. <3
Flyttar hem till stockholm sådär... dummadumma...

Just att det gick rykte på jobbet att jag också flyttat hem... facebook alltså haha..
Någon hade läst jess status att jag va i Örebro... Jag drog ju hem med jessica och Jennifer förra veckan.. lite spontanresa till sthlm... Så chefen här hemma va något lättad när man va tillbaka.

Har riktigt skojjiga planeringar framöver.... weeei! =)
Bästa är ju Thailandsresan januari!
Göteborg om 2 veckor... reunion med PT-folket.. kul som fan...
Linkan... å så hälsa på Hoff i Norrköping såklart..  =)..,

Blir nog kvar i Norge till sommaren... eller kanske längre... man vet nu aldrig... Trot eller ej men jag trivs galet bra här i Drammen... Stockholm och allt annat känns långt bort. Vet inte om man har blivit blind eller nått.. Man va ju från början helt klar i att man skulle bi här i 4 månader och sen dra hem.... Men nu är hemma här.. Sjukt ju...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0