Regn

Det har regnat precis hela natten å dagen..Man blir helt seg...


Ikväll blir det bara mys hemma..Har handalt popcorn å dipp =)

Nu ska jag gå på jobb..
Men det är bara 4 timmar =)
Imorn är min sista dag på Legit...
Konstigt hehe...

Jag hittade en så himla bra å sann text-

Det handlar inte om att hitta den man vill gå till sängs med utan att hitta den man vill
vakna upp tillsammans med. Det handlar heller inte om vem man vill leva
livet tillsammans med utan att hitta den man inte kan leva utan!


Så e de verkligen...
Varav min fru svarar på det inlägget-


Älskling vi är som gjorda för varann! Varje morgon när jag vaknar upp bredvid dig så känns det liksom HELT RÄTT! Jag kanske inte är mannen i ditt liv, men däremot den du inte kan leva utan ;)

HAHAHAHAHAA


Elin JAG ÄLSKAR DIG <3 <3 <3 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0