RESA!!!

fan va kul de e att vakna 2 timmar innan man igentligen ska upp hahahah..
OKEY!!!!!

Vet ni =) = )=)
Ja å min älskade Elin har bokat en resa till thailand i 22 dagar =) =) =)
Weee..Sjukt spontant igår,vi hade tråkigt å ba..Nu är de dax haha..


Bor på en liten ö..Ett spa hotell..Hur nice är inte de??

Bara jag och min älskling..
Kan de bli bätttre??

Då har vi någonting att längta efter <3


Om exakt en v är jag hemma hos min kille..
Känns jätte nervöst men jätte kul =)
Ska åka upp till mormor å morfar snart..

Dom är just nu på spa i Berlin..Nice..Kommer hem den 25..
DÅ åker ja till dem,ska övningsköra massor..

Idag jobbar jag tidigt..Sen kommer anders..
Vi ska gå på elins spinning kl.5 =) Sen mysa...

På lördag har vi avskedsfest här för mig =)
Kommer spåra hehe..

Sen ska ja,elin å mikaela mysa sista dagarna..

Guuuud så mysigt..Det verkligen öser ner ute =) =)
Skönt när man ska jobba hehe...


Puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0