slut

jag är helt slut som artist...
har nog aldrig känt mig så utmattad i själen som nu...
vet ingenting...
är hos jennifer idag..
var hos jess igår..
bor på 94989834 ställen..
flytta från ekerö..har 5 sopsäckar i jenns bil,2 resväskor här uppe.
hade 3 väskor hos jessica,2 väskor hos mamma..
ja orkar liksom inte...ja e såååå utspridd...
suck...
men min johanna har varit här..de va underbart...
spårar som alltid när vi är tillsammans...
middag på collage i fredags som underbara jimmy höll i..ja jenn å johanna..
var grymt god buffé..och
trevligt som fan...vakna 3 i lördags..bra jobbat...
sen var de bara på de igen...
lördagen var såååå sjukt kul...
de ja kommer ihåg..
skönaste var när johanna på white ba-jessica,nu har ja hållt mig hela kvällen..JA MÅSTE KISSA!!
vi går till toaletterna..jag ser kön å ba - johanna,glöm de..
går fram till baren hämtar ett glas å ba- nu går du ut på dansgolvet å kissar i detta glaset..
va trodde ja liksom....idiot...
sen fick ja för mig å gå till b på morgonen kl 6...
gick hela strandvägen själv ap rak...bra jobbat...
knackar på som fan ,men han öppna inte...hade fan inte ja heller gjort..
sen gick ja hem igen...somna vid halv 8....great...
har fått ett jävligt jobbigt samtal idag...
uscha...blivit helt ombytta roller..
vi spelar med samma tärningar men dom slår olika..
ja åker till norge om 5 dagar...bra eller anus?
helt ärligt vet ja faktiskt inte...
saknar min elin....som fan...
en bra sak har vart idag iallafall..de va att ja träffa en gammal vän som betytt väldigt mycke...
vi har pratat en del,men inte setts...
väldigt skönt...ja mådde så mycke bättre när ja vart där...
tack...
vi ska ses på torsda å freda också...
ja ska hem om 1 månad till sverige igen å jobba...
åh..va ja önskar att ja kunde känna mig hemma någonstans...
ja vill fly från verkligheten..
från min kropp
å framför allt från mitt sjuka kärleksliv!!!
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0