småsjuk =(


Sååå irriterande...
Varför kan man inte bli riktigt smällsjuk istället för småfissjuk länge??
Jag som ville köra ett stenhårt träningspass idag...
men det kan jag glömma! =(
Tackade ju ja till cykel 07:10 fram till jul... hur dumt?! haha.. så får vila till de...

Va på bio igår med Eririk å Eirik...Tommy å söta Emilie ...
 Asbra film med typ dom bästa karlarna genom tiderna.. 
Krig och kärlek <3 =)..
Drog förbi pigen sen och träffade lilla Mikaela som jobbade på. Hon är så duktig som jobbar dubbelskift..
Siba på dagen och krogen på kvälllen!! =). Duktig tjej!!

Göteborg är bokat och klart!!! =) =) =)
Hittade ett grymt bra hotel mitt på avenyn.... Nära hem från krogen... perfekt!
På tiden att jag och syrran hittar på nått skoj! 
Danne och Lina har flyttat dit då också =) =) Fan fan fan va kuuuul!



Jag och danne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0