Vattenpipa

fan vilken soft kväll jag å mikaela hade igår hehe..

jobbade hela dagen..sen hem..däckade i sängen..ja blir fan aldrig frisk alltså..
aja...mikaela städa ,sen kom hon in å så börja vi planera kvällen..planen blev

chips
godis
popcorn
dipp
vattenpipa
läsk
xbox
=) =) =) =)  Huuuuuur skön kväll hade vi inte???
så jävla soft..precis vad fröken löken och jag behövde..
sen kom min älskling hem till en inrökt lägenhet å 2 trötta muppar...
flumma runt som fan i lägenheten hahahha.....
kul =)

jobbat idag..sen 9..ikväll ska ja å elin bara vara hemma..
mikaela jobbar på pigen...
imorn e jag ledig =)
ska gå på elins spinning...skiter  i om ja inte e frisk...
fetare än nånsin liksom hahaha...grattis...



Jag saknar b..vi e tillsammans nu <3 hehe läskigt...
Hoppas verkligen att det blir bra...ja tycker så mycket om honom =)

Fast...jag känner mig så konstig...
Vill att tiden ska gå fort men samtidigt stå stilla..
Konstig känsla...


vill inte lämna mina flickor...men samtidigt vill ja hem..uscha..
ja kommer gråta stora krokodil tårar när det är dax...
12 dagar kvar...
har ju fantastiska underbara vänner hemma i sthlm..
men elin är och kommer alltid vara nr 1...
hur ska detta gå igentligen?
aja..de återstår å se..
ja kanske e tillbaka efter 1 v hehe...
hon å ja har ju haft som ett förhållande i 3 år..de enda vi inte gör e ju typ ligger :P


jennifer kommer å hämtar mig i b´s bil...hur söt är hon inte?
kanske världens snällaste människa...jag är så glad att ja träffat henne...
hon var verkligen de bästa stödet efter gotland..va hade vi gjort utan varann då hahah?
katastrof..de gick inte ens å gråta utan vi bara skratta....söta jennifer...
så ska hon få träffa min elin också..dom kommer verkligen tycka om varandra ..i know it ;)

nu ska ja dricka lite cola å vänta in tjejerna...

miljoner pussar å kramar



Kommentarer
Postat av: Anonym

sööööta<3 bästa kvällen i norge :D

2010-08-26 @ 00:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0