Förjävlit förkyld


Blir man av med en massa hjärnceller i en nysning så jag fan inga kvar snart!!!
Nyser HELA tiden. Feber hosta å en genom täpptnästa.. fan fan fan.. Inte så konstigt när det är istid ute..=(

Finns nog inget annat man längtar till än 11 januari!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

Imorn är det den omtalade julfesten..Skön kommentar jag fick av Erik när jag sa att jag kanske inte orkar komma..
"ÄR DU DUm I HUVET! haha.. okey!!
Måste tydligen komma även om jag skulle vara dödssjuk..
Måste ju vara något riiiktigt sppeciellt som kommer hända..

Vi har en lägenhet om vi vill i Oslo!!! =)
En takvåning.. Riktigt mysig! Är som ett mindre loft på överväningen som vi ska ha som mysrum.. Eller om Anders och Christian får som dom vill... Ett massagerum... så skulle dom hyra ut mig... Men bara till tjejer.. hmmmm nja


Nej man får väl ta å gå å snyta sig igen då.. Weeeei!


Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0