Elin<3

Jag älskar elin mest i hela världen...

Hon är världens bästa vän...

Har en sak till oss som kommer göra henne överlycklig...
EN sak som hon bara måste få =)

Folk kan fortsätta att försöka förstöra mellan oss,men de går inte!!!!
SÅ de så...Ni får hålla på hur mycke ni vill..
Huvudsaken är att jag och Elin vet hur de ligger till!!!
Bajs på er alla andra...

Kommer inte komma till norge ikväll pågrund av snöstormen och för att
det är sjukdom i huset...Så kommer inte komma hem =(

Men stannar i sthlm några dagar tills vi vet vad det är för sjukdom..

Jag längtar så efter att få krama om Elin och bara få mysa med henne..
Träna massor,äta god mat m.m...


Igår var jag med jessica..Det ska jag vara ikväll igen..Jessica är bra..Mycket bra..



Jag är så trött på människor som tror sig veta allt....
Stackars er säger jag bara..
Måste vara jobbigt att bry sig så mycket om hur andra beter sig..
Bry er om er själva istället så mår ni nog bättre ska ni se ;)


Puss på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0