?

jag vet inte vad jag ska skriva...
jag har så otroligt mycket olika känslor...



jag är lycklig och olycklig på samma gång...
vart med om det bästa i hela mitt liv...
ville bara stanna tiden en stund..
samtidigt vet jag att jag sårat människor som betyder mycket...
vet att vissa hjärtan blivit ledsna för att ja stannade i sälen...
men ja var tvungen å följa min magkänsla...
och jag ångrar det inte en sekund...
jag fick vara med om det bästa...
på flera olika sätt...
jag kände en riktig lycka i söndags..
kommer skriva ett inlägg en om allt som hänt i mitt liv senaste månaden..
min bubbla...


men en sak vet jag...det känns så starkt..
ja vill aldrig mer tillbaka till norge...
inte ensam..
kommer inte klara det....
inte så länge...
tror ja måste ta en funderare...
om det verkligen är värt det...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0