gooodis

Nu har ja köpt godis till en hel familj med 20 ungar...
Typ 3 kg hahahaha...
Mmmmm..Jag ÄLSKAR choklad..
Å allt är till mig Elin och Olle...


Ja jag vet att jag skulle sluta ,men det var när ja kom till Norge hehe ;)
Ska man träna massor så gör det ju inge..
Å livet är för kort för att inte unna sig saker....

Pratade precis med min underbara mormor å morfar..
Dom är bara såååå bäst..Kan säga precis ALLT till dom..
Ingenting är fel eller konstigt...
Dom är ute och reser hur mycket som helst..
Jag är så glad för deras skull..
Man ska passa på så länge man lever ;)



Ida var här en sväng och mös...Ville ses innan jag åker..
Hon ska ju hälsa på mig i Norge,men vi tar de lite senare..
När solen är framme lite mer =)


Skulle gått ut ikväll,men orkar inte..
Sen åker jag ju kl 9 imorn..såååå....



Jag Elin och Olle ska ha mys mys mys imorn..
Dom kommer och möter mig...
Vi ska äta middag och sånt hos Olle...

Elin och jag kanske ska bo hos Viktor några dagar¨..
Beror på om May fortfarande e sjuk...



Snart kommer våra andra killar hem också...Weeee...
Fuck vad man saknar dem...


Jag har sådan tur som har så många fina människor i mitt liv!

Jag och lillebror har köpt en jätte god parfym till mamma idag..
Hon ville verkligen ha den,men tyckte den var för dyr...
Så nu har vi köpt den till henne=) Köpte även den största storleken så
hon kan ha den länge =) Hon kommer bli så glad...Ska få den till middagen <3

Vi ska svulla godis,popcorn å dipp och kolla på Let´s dance..
Perfekt fredags mys...



Massa massa kärlek till alla
Vänner som ovänner!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0