Hej åhå


Klockan är snart 03.00

Full och isbit är man...

Grymt rolig kväll... Hilde och jag började kvällen på välväret med vin.. supermysigt.. skönt att släppa allt jobb och bara träffas privat.

Skönt också att släppa skiten hemma med katten... som förstör mitt liv just nu. kissar och bajsar inomhus konstant...
VARFÖR? 
jag grinade förut för jag var så förbannad. Tack sharmy för att jag får sova på soffan i natt. tack för att hela mitt rum kattpiss... jag kommer ALDRIG skaffa katt.

Hursom.. försdpeil va hemma hos tomas... alla från badet va där.. riktigt kul!
Sen blev det zet.. Dansade azet off.. fan va kul! =D...


Tog följe med en kille som går på min spinning.. riktigt trevlig.. bra att inte gå hem själv..
Man vet ju aldrig här i Drammen..

Pratade med min fina Jess idag..... jag saknar dig.... massor... =(...


hmmmm.....Vadå höras på måndag?????


sov gott! 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0