hej bloggen



Nu har man väl börjat landa lite..

Mår typ som en påse skit..
På riktigt..
Tänker inte skriva mer om de på bloggen..
Ni ska inte få ta del av allt ;)


Idag ska ja å mamma shoppa..

Ska ha ny mobil,ipod,skor,träningskläder m.m..

Fegge kommer tillbaka till Drammen den 14...Weee...
Det känns jätte skönt..
Jag ska träna arslet av mig å leva på luft =)
Kommer bli toppen!


Fuck vad min mobil börjat ringa på nätterna hahahah.
Får aldrig sova..Men de gör inge =)

Har redan bokar veckor i sälen =) =) =) =)

wee...Hoppas verkligen att ja får låna en stuga..
Annars bor ja bara hos anders å markus..Eller elin =)
De löser sig..

Ida kommer till Norge å hälsar på..Även mamma...
SKönt...
Hoppas tågen går som dom ska nu...
orkar inte med förseningar...


Nu måste ja springa..

Löv


Min fina Anders =)




Min Marcus och söta Victor =)



Min fina Andreas och Victor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0