Jerry

Men hejsan bloggen..

Vaknade nyss..Härligt med natta samtal kl.3 inatt hahaha..¨
Vad gör man inte för sina vänner =)

Mysdag med Jessica igår..
Sen hem till andreas...
Hyrde film och sånt..Mysigt...

Jag har så fruktansvärt ont i min hals =(
Tyyypiskt...Fick erbjudande om att åka upp till sälrn imorgon..
Tänkte att jag kunde åka direkt därifrån till Norge...
Men efter mycker övervägande så skiter ja i de..
Känns som att jag precis landat därifrån,då kan ja inte åka upp igen..
Jag har ju faktiskt veckor som jag redan har bokat där uppe..Å den som väntar på
nått gott väntar aldrig för länge...

Pratat massor med min fina hoff..
Förstår att hon har hemlängtan..
Hon har ju sin kärlek i sthlm..Men gumman...Bara 9 v kvar ;)
Som hon å ja pratade om..Sälen handlar bara om sprit,sex,ångest och jobb...
Man är i en bubbla...Ingenting är äkta!


Nu har ja även pratat med min lilla theresa i typ 1 timme..
Hon är så jävla bra hahaha..Är så hård å bra mot mig...
Säger precis vad hon tycker å tänker...
Kan man annat än älska henne????
=) =)
Jag ska komma till henne i götet...
Enda chansen å få träffa henne..
Hoppas verkligen att hon får ett jobb här i Sthlm snart..
För då ska vi flytta ihop..Weeee....

Nu ska ja ut på en promenad i soooooooolen...



Kärlek








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0