Längtan..

Åh =) =)
Om bara några timmar får jag träffa min älskade Elin <3
Weeee...Som jag längtar...
Hon å Olle bolle ska hämta mig vid stationen =)

Skulle på Inflyttningsfest hos besim idag igentligen,men ja åkte jue..
Annars hade nog det varit grymt kul..
Lovat han å komma å hälsa på snart...

Igår hände inte så mycket..Förrutom att jag åt upp typ allt godis ja skulle ta med till Norge..
Grattis...Dagens svullo pris går till Jessica....

Som det kan gå ;)

Ibland önskar jag att mina drömmar verkligen kunde gå i uppfyllelse...
Haha vem önskar inte det ;)
Men tex att den jag tycker om tycker om mig till 100%
OCH att jag inte springer därifrån för att ja blir rädd...
Brukar nämligen hända..


Nej jag skriver nog ett litet inlägg senare...

Nu ska ja sooooove...Tröttmössa

Här får ni en bild på mig och min fina Johanna =) =) =)
Eller också kallad..Min fru ;)
Är det lagligt att vara så vacker ?















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0