Mmmm..

Pratade med min skatt igår..
Vi bestämde när jag ska komma till norge m.m...

Hon är ju med världens sötaste kille..Haha han ska vi laga många middagar hos ;)
Vadå bjuda in sig själv..Eller vad säger du stumpan ;) ?

Lilla söta Jessica ligger å sover i min säng..Vi har haft några riktigt härliga dagar..
Var å fika med henne,per å erik igår..Mycket trevligt...Käkade middag vid 10..Inge sent..
Magen typ kurra ihjäl sig..Men gott var det...

Skulle behöva fixa mitt hår nu innan ja åker tillbaka till Norge..Får se om det finns tid..

Vill träffa såååå många innan ja åker..


Jag ska nog till andreas ikväll..Kolla på hans nya lägenhet..Nice..

Jag förstår mig inte riktigt på killar...Säger en sak å gör en annan..
Eller säger ingenting..Det är nästan ännu värre..Då blir man ju Psykopat...
Aja...Kanske halkar in mer på den biten sen..


Nu ska ja väcka Jessica med en puss å sen äta en dunder frukost...

Ha en underbar dag..Kärlek














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0